PROJE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIMIZ

 PROJE DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARIMIZ

ÖĞRENCİ ÖN TEST SON TEST SONUÇLARIMIZ

Projemizde süreç boyunca verimli ders çalışma yöntemleri, zaman yönetimi, hedef belirleme, stresle baş etme, sınav kaygısı, LGS süreci, lise türleri ve meslekler gibi konu başlıklarına dair çalışmalar yürüttük. Ön test ve son test sonuçlarındaki bu olumlu değişim, yürütülen bu çalışmaların önemli ölçüde faydalı olduğu ve amacına ulaştığı sonucunu çıkarmamıza neden olmuştur.

PROJE SONU MENTİ DEĞERLENDİRME ANKETİMİZ



ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME ANKET SONUÇLARI

Bu anketin sonuçları şu şekilde oluşmuştur:

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin zaman yönetimi konusunda bilinçlenmesini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %33,3

Kesinlikle Katılıyorum - %66,7

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin kendi öğrenme stillerini keşfetmesine yardımcı oldu.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %22,2

Kesinlikle Katılıyorum - %78,8

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin hedef belirleme konusunda dikkat etmeleri gerekenleri öğrenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin motivasyon sağlama konusunda yapabileceklerine dair bilgilenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %22,2

Kesinlikle Katılıyorum - %78,8

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin sınav kaygısı konusunda bilinçlenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %22,2

Kesinlikle Katılıyorum - %78,8

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin stres ve stresle baş etme yöntemleri konusunda bilinçlenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin verimli ders çalışma teknikleri konusunda bilinçlenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin özgüven konusunda bilinçlenmelerini sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %22,2

Kesinlikle Katılıyorum - %78,8

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin LGS sürecine dair bilgi sahibi olmasını sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin lise türlerine dair bilgi sahibi olmasını sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, öğrencilerimin mesleklere dair bilgi sahibi olmasını sağladı.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %0

Kesinlikle Katılıyorum - %100

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar sayesinde Rehberlik ve Kariyer Planlama dersimin öğretim süreci daha nitelikli geçmiştir.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %0

Kesinlikle Katılıyorum - %100

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar sayesinde Rehberlik ve Kariyer Planlama dersinde uygulanabilecek yeni fikirler ve etkinlikler edindim.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %0

Kesinlikle Katılıyorum - %100

 

Proje sürecinde yapılan çalışmalar, yeni web 2.0 araçları ile tanışmamı/kullanmamı sağlamıştır.

Kesinlikle Katılmıyorum - %0

Katılmıyorum - %0

Kararsızım - %0

Katılıyorum - %11,1

Kesinlikle Katılıyorum - %88,9

 






Yorumlar